Data e postimit: 2020-04-22 12:01:57
Lexime: 2917
22 Prilli dita e toked
Lloji: Ese informuese
Tema: Toka
Autori: Edison Tahiraj
Shkolla: Shote Galica
Klasa: 6/3
Qyteti: Drenica Radishevë Skenderaj
E-mail: edison.t@gmail.com


Dita e Tokes festohet cdo vit me 22 prill.per here te pare eshte festuar ne vitin 1970.Tashme ajo festohet globalisht ne mbare boten.Ne duhet te kemi,kujdes te shtuar ndaj planetit tone sepse vetem ky planet ka cokollate.
ME RESPEKT TE MADH NDAJ ATYRE QE E PELQEJNE KETE ESE INFORMUESE PE 22 PRILLIN DITEN E TOKES "EDISON TAHIRAJ"

Vepra te ngjashme
Autori: albin musliu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 8 marsi
Nje dite qe mabart respekt,dasuri nadaj nenave tona te dashura,qe mundohen per ne, na kan shkolluar ne qe per te ardhmen ton te kemi nje dituri te mjaftueshme. nenat e kan vetem nje dit ,kjo dit qe po festohet sot dita e 8 marsit.Kjo dit festohet prej hap...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e nenes
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vetem muaji mars por per popullin dhe te gjitha trojet shqipetare eshte dhe do jete DITA ME E RENDEDISHME "8 MARSI DITA E NENES". ME RESPEKT TE MADH EDISON...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Raport · Tema: 31Maji dita boterore kunder duhanit
31 Maji eshte dita boterore kunder duhanit. Ne ambientet e mbyllura ku njerzit pijne duhan ne duhet te qendrojme sa ma larg tyre. Kur nje person e pin nje kuti me duhan ateher timin qe e leshojne ato cigare ne ata e thithim dhe i bie qe ne e kemi pi nje c...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 8 marsin dhe 7 marsin
8 marsi siq njihet dita nderkombetare e gruas,eshte nje nder ditets me te veqanta te nenave dhe gjitha grave qe ndodhen ne trojet shqipetare,kjo dit e shenon nje mesazh per te gjith nenat shqipetare ku do qe jane neper bote.kjo dit me patjeter duhet qe ...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: Elma Zekaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Toka
Toka eshte e rrumbullaket.Per kete tregon zhdukja nga pamja ose paraqitja graduale e anijeve ne detin e hapur,forma e vertet e Tokes nuk eshte plotesisht e rrumbullaket.Per shkak te rrotullimit te Tokes ajo eshte e shtypur ne pole dhe e zgjeruar ne ekuato...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Tema : Une pro mjedisor.
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne s...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si mund të mbrojmë Tokën ?
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,p...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Efekti serre
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,...
Autori: someone · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Ku duket balta me e embel se mjalta?! Ne Shqiperi ne vend te tij. Keto vargje te Cajupit i kujtoj sa here jam larg.I kujtoj me mall hapat e pare sa here jam ngritur dhe rrezuar ne dheun e tokes sime.Atdheun nuk e duam se eshte i vogel apo i madh e duam ...
Autori: xhulianaleka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ndaj gruas
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhura te nevojshmet.Dhuna ndaj gruas eshte nje fenomen mjafte i njohur ne mbare Shqiperine dhe nga kjo preken me shume grate.




Komentet e fundit!

Emri: Lily
Email: Lyly.qatar@qqq.com
Komenti: I keq nuk me ka pelqy



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com